مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 08:352020-06-21اقتصادي

مشاورین املاک مجاز به افزایش 20 درصدی اجاره بها هستند


کرمانشاه_ رییس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه گفت: مشاورین املاک تنها مجاز به افزایش 20 درصدی اجاره بها در تمام مناطق هستند.

- بابک مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس پیشنهاد اتحادیه مشاورین املاک و اتاق اصناف به فرماندار و به همت مسئولان ارشد استان ستاد ساماندهی اجاره بهای مسکن مستقر در فرمانداری کرمانشاه تشکیل شد.

وی افزود: بر اساس مصوبات این ستاد شهر کرمانشاه بر مبنای پارامترهای محله به پنج قسمت به ترتیب شامل به ازای هر متر مربع 1 میلیون و 200 هزار تومان، به ازای هر متر مربع 1 میلیون تومان، به ازای هر متر مربع 700 هزار تومان، به هر متر مربع 500 هزار تومان و به ازای هر متر مربع 400 هزار تومان به منظور تعیین قیمت رهن تقسیم شده است.

رییس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه بیان داشت: ارزش ریالی این نرخ نامه بر اساس رهن کامل تعیین شده که در تهاتر اجاره بها از قرار هر 10 میلیون ریال رهن، مبلغ 170 هزار ریال اجاره بها از مبلغ کل رهن کسر و محاسبه می شود.

مرادی گفت: مشاورین املاک حق ندارد نسبت به سال گذشته بیش از 20 درصد نرخ اجاره بها را افزایش دهند بلکه باید بر اساس گروه بندی انجام شده نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کنند.

این مسئول از تشکیل گشتهای مشترک با همکاری فرمانداری، تعزیرات حکومتی و بازرسان اتحادیه مشاورین املاک خبر داد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاورین املاک مجاز به افزایش 20 درصدی اجاره بها هستند

مشاورین املاک مجاز به افزایش 20 درصدی اجاره بها هستند