مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 08:402020-06-21اقتصادي

بیشتر معتادها در البرز 15 تا 65 سال سن دارند


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: شیوع اعتیاد در روستاهای استان نگران کننده نیست و آمار اعتیاد در این مناطق پایین است.

- ایسنا/البرز دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: شیوع اعتیاد در روستاهای استان نگران کننده نیست و آمار اعتیاد در این مناطق پایین است.

رحمان علیخانی روز یکشنبه یکم تیرماه در نشست مطبوعاتی که به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد با اشاره به رده سنی افرادی که در استان بیشترین آمار اعتیاد را دارند، اظهار کرد: نرخ شیوع اعتیاد در البرز بین 4.

8 و 5.

4 درصد متغیر است و بیشتر افرادی که با این بیماری درگیر هستند بین 15 تا 65 سال سن دارند.

وی در پاسخ به خبرنگار ایسنا در خصوص وضعیت شیوع اعتیاد در میان روستاییان استان، توضیح داد: اعتیاد در روستاها بیشتر به شکل سنتی و در سنین بالا رواج دارد و البته در برخی بافت های خاص مثل پلنگ آباد و ملک آباد وضعیت تا حدودی فرق دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: شیوع اعتیاد در روستاهای استان نگران کننده نیست و آمار اعتیاد در این مناطق پایین است.

این مسئول با اشاره به اینکه برای قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر سن مصرف کننده مهم نیست و تنها به سودی که از طریق فروش مواد مخدر به دست می آورد فکر می کند، افزود: علی رغم5526 انسداد مرزی در کشور، احداث 146 کیلومتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر معتادها در البرز 15 تا 65 سال سن دارند

بیشتر معتادها در البرز 15 تا 65 سال سن دارند