مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 08:452020-06-21اقتصادي

کشف 43 میلیارد ریال کالای احتکار شده و قاچاق در فارس


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: طی 3 ماه اول امسال 43 میلیارد ریال کالای احتکار شده و قاچاق در این استان کشف شده است.

- محمدابراهیم صداقت یکشنبه اول تیر در جمع خبرنگاران گفت: در سه ماهه اول امسال 9 انبار احتکار کالا و 7 مورد کالای قاچاق در استان فارس کشف و ضبط شده و پرونده های این تخلفات به دستگاه های ذیربط ارجاع شده است.

صداقت گفت: برنج، میوه، قند و شکر، آهن آلات و روغن موتور کالاهای احتکاری کشف شده در انبارها بوده است.

به گفته صداقت در مدت یاد شده 4 انبار احتکار برنج به ارزش بیش از 19 میلیارد ریال، 2 انبار احتکار میوه به ارزش 5 میلیارد و 743 میلیون ریال، یک انبار احتکار آهن آلات به ارزش 14میلیارد ریال، یک انبار احتکار روغن موتور خودور به ارزش بیش از 3 میلیارد و 486 میلیون ریال و یک انبار احتکار شکر به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال کشف و پرونده تخلف آنها به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون بازرسی سازمان صمت فارس همچنین به تلاش بازرسان برای مبارزه با قاچاق کالا در جهت حمایت از کالای داخلی اشاره و اضافه کرد: طی سه ماه منتهی به تیرماه امسال بیش از 4 هزار بازرسی در راستای مبارزه با قاچاق کالا انجام شد که از این تعداد برای 7 واحد متخلف پرونده قاچاق کالا تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 43 میلیارد ریال کالای احتکار شده و قاچاق در فارس

کشف 43 میلیارد ریال کالای احتکار شده و قاچاق در فارس