مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 08:452020-06-21سياسي

ایجاد کسب کار با دانش عجین شده/به دنبال شناسایی نیازها برای تربیت دانشجو هستیم


رییس دانشگاه تهران با بیان اینکه این دانشگاه به دنبال شناسایی نیازهای قابل پیش بینی مبتنی بر اطلاعات و آمار برای تربیت دانشجو است، گفت: قرار است دانشجو در 30 سال آینده این نیازهای کشور را برطرف کند.

- رییس دانشگاه تهران با بیان اینکه این دانشگاه به دنبال شناسایی نیازهای قابل پیش بینی مبتنی بر اطلاعات و آمار برای تربیت دانشجو است، گفت: قرار است دانشجو در 30 سال آینده این نیازهای کشور را برطرف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود نیلی احمد آبادی صبح امروز یکشنبه، اول تیر در مراسم امضای یادداشت تفاهم چند جانبه میان بنیاد ملی توسعه فناوری، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دانشگاه برای آینده فکر می کند و قرار است محصول آینده را تربیت کند و به جامعه تحویل دهد، اظهار کرد: مایه خرسندی است که بنیاد ملی توسعه فناوری توانسته چندین دستگاه از قبیل وزارتخانه مهم کشور، جهاد دانشگاهی، و .

را در کنار هم گرد آورد که به مانند نت ورکی بزرگ ایجاد کرده که ما را سریعتر به مرحله استراتژی، سیاستها و راهبردها وصل می کند که امروز ما بشدت به آن نیاز داریم.

وی با بیان اینکه امروز باید نیازهای 20 سال آینده جامعه را شناسایی کنیم، گفت: در طرح جیکو دانشجو نسبت به کشور و سازمانش احساس تعلقی دارد و پس از طی دوران ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد کسب کار با دانش عجین شده/به دنبال شناسایی نیازها برای تربیت دانشجو هستیم

ایجاد کسب کار با دانش عجین شده/به دنبال شناسایی نیازها برای تربیت دانشجو هستیم