مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 09:102020-06-21ورزشي

دانشنامه شهدای شیراز در دست تدوین است


معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز گفت: دانشنامه شهدای شیراز با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، مراحل تدوین و انجام را طی می کند.

- مرتضی جعفری یکشنبه اول تیر در دیدار با رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز، پاسداری از ایثارگری و شهادت به عنوان ارزش را یک رویکرد مهم فرهنگی دانست و گفت: تکریم شهدا و ایثارگران و خانواده های آنان تلاشی مقدس برای روشن نگاه داشتن مشعل فرهنگ است و به احیای ارزش های عدالت محورانه منجر می شود.

جعفری با اشاره به اینکه دانشنامه شهدای شهر شیراز با همکاری بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، مراحل تهیه و تدوین را طی می کند، گفت: سازمان فرهنگی شهرداری شیراز درصدد است در دیگر حوزه های مرتبط نیز همگام با بنیاد شهید گام بردارد.

معاون فرهنگی شهرداری شیراز اجرای طرح سپاس از خانواده های معزز شهدا را ارزشمند توصیف و اضافه کرد: در همین راستا در هفته مبارزه با مواد مخدر برنامه تقدیر و تکریم خانواده های سه تن از شهدای مبارزه با مواد مخدر را در دستور کار داریم.

جعفری با بیان اینکه امکانات سخت افزاری شهرداری شیراز برای انجام فعالیت های فرهنگی در اختیار بنیاد شهید قرار می گیرد، در خصوص همکاری نرم افزاری نیز گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز آماده به کارگیری توان خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشنامه شهدای شیراز در دست تدوین است

دانشنامه شهدای شیراز در دست تدوین است