مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 09:252020-06-21سياسي

رویداد «ایده پردازی، طراحی و ساخت نانوحسگر های زیستی تشخیص سریع» برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، شبکه پیشران طراحی و ساخت حسگر های تشخیص سریع به عنوان اولین شبکه ملی نوآوری در حوزه فناوری های راهبردی با همکاری و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد توسعه زیست فناوری کشور و با هدف بومی سازی فناوری های .

- رویداد ایده پردازی، طراحی و ساخت نانوحسگر های زیستی تشخیص سریع برگزار می شود دومین رویداد ملی ایده پردازی، طراحی و ساخت نانوحسگر های زیستی تشخیص سریع و اولین مدرسه تخصصی تابستانه نانوبیوسنسور شهریورماه امسال برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، شبکه پیشران طراحی و ساخت حسگر های تشخیص سریع به عنوان اولین شبکه ملی نوآوری در حوزه فناوری های راهبردی با همکاری و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد توسعه زیست فناوری کشور و با هدف بومی سازی فناوری های راهبردی طراحی و ساخت سامانه های تشخیص سریع در کاربرد های مختلف پزشکی و غیر پزشکی، دومین رویداد ملی ایده پردازی و طراحی و ساخت نانو حسگر های زیستی تشخیص سریع را شهریور ماه سال جاری در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می کند.

ابوالفضل میرزاپور دبیر شبکه پیشران و رویداد ملی طراحی و ساخت نانوحسگر های زیستی تشخیص سریع ضمن تاکید به ضرورت بومی سازی این فناوری در کشور و ظرفیت های تحقیقاتی و پژوهشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «ایده پردازی، طراحی و ساخت نانوحسگر های زیستی تشخیص سریع» برگزار می شود

رویداد «ایده پردازی، طراحی و ساخت نانوحسگر های زیستی تشخیص سریع» برگزار می شود