مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 09:552020-06-21ورزشي

اسبقیان: ابلاغ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط رییس جمهور به معنای قانون است


مجمع عمومی هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان البرز با حضور رییس فدراسیون برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مجمع عمومی سالیانه هیات البرز با حضور اسبقیان رییس، کشاورز معاون امور استان های فدراسیون، غفرانی مدیرکل ادراه ورزش و جوانان، رییس و دبیر هیات، الناز دارابیان ملی پوش پارا دوومیدانی و دیگر اعضا مجمع امروز یکشنبه یکم تیر ماه برگزار شد.

پیش از شروع مجمع، رییس فدراسیون به همراه دیگر اعضا با حضور در امام زاده طاهر استان کرج علاوه بر زیارت اهل قبور به مقام شامخ شهدا ادای دین و احترام کردند.

در ابتدا، براتی رییس هیئت درباره عملکرد، مبحث استعدادیابی، مسابقات، امور مالی گزارشاتی را ارائه داد و تقویم ورزشی سال 99 این هیئت را نیز در مجمع پیشنهاد کرد.

دکتر اسبقیان در مجمع بیان کرد: خداوند راسپاس می گویم که پیش از شروع مجمع فرصتی شد تا با حضور بر مزار شهدا، به مقام شامخ آنها ادای احترام کنیم.

وی ادامه داد: شرایط بحرانی از لحاظ ویروس کرونا داریم اما دلیل بر این نیست که فعالیت ها تعطیل شوند و در واقع ورزش کشور در حال حاضر به شیوه مدیریت بحران اداره می شود و ما حفظ سلامتی و روحیه ورزشکاران را اولولیت اول خود می دانیم و حفظ آمادگی جسمانی و ارتقا آن در سطح بعدی اهمیت قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسبقیان: ابلاغ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط رییس جمهور به معنای قانون است

اسبقیان: ابلاغ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط رییس جمهور به معنای قانون است