مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 10:102020-06-21اقتصادي

ابلاغ سهمیه ارزی مرزنشینان خراسان جنوبی


در سال جاری سهمیه ارزی به ازای هر مرزنشین 100 دلار در نظر گرفته شده است.

- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: براساس تصمیم کارگروه ماده 12 قانون ساماندهی مبادلات مرزی، در سال جاری سهمیه ارزی به ازای هر مرزنشین 100 دلار در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، الیاس جویبان گفت: مرزنشینان دارای کارت الکترونیک مبادلات مرزی می توانند با عضویت در تعاونی های مرزنشین شهرستان خود از مزایای مبادلات تجاری مرزنشینی بهره مند شوند.

وی افزود: در حال حاضر 11 تعاونی مرزنشین در استان فعال است که با استفاده از سهمیه ارزی اعضای خود و با استفاده از رویه واردات در مقابل صادرات می توانند از تخفیفات حقوق ورودی گمرکی اقلام مرزنشینی (41 ردیف تعرفه) برای واردات اقلام و کالاهای مورد نیاز استفاده کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار داشت: اقلامی مانند برنج خوراکی، قند و شکر، روغن خوراکی، چای، روغن نباتی، انواع ادویه، دستگاه تصفیه آب و آب شیرین کن، سمپاش، دستگاه بافت تور ماهیگیری، ریش تراش دستی و برقی، میوه های گرمسیری شامل انبه، آناناس، موز و نارگیل، دام زنده و کنجد از جمله کالاهایی هستند که می توان توسط تعاونی ها برای معیشت مرزنشینان وارد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ سهمیه ارزی مرزنشینان خراسان جنوبی

ابلاغ سهمیه ارزی مرزنشینان خراسان جنوبی