مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 10:152020-06-21اقتصادي

امهال بیش از 1200 پرونده تسهیلاتی در فارس


سرپرست بانک توسعه تعاون استان فارس گفت: در راستای اجرای بندهای ل و خ قانون بودجه، بدهی بیش از 1200 پرونده تسهیلاتی در استان امهال شده است.

- ایسنا/فارس سرپرست بانک توسعه تعاون استان فارس گفت: در راستای اجرای بندهای "ل" و "خ" قانون بودجه، بدهی بیش از 1200 پرونده تسهیلاتی در استان امهال شده است.

غلامرضا حسانی زاده افزود: در راستای اجرای دستورالعمل بنده خ ماده 33 برنامه ششم توسعه کشور در خصوص امهال تسهیلات دریافتی کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه به مدت سه سال، بیش از 1000 پرونده تسهیلاتی بالغ بر 202 میلیارد ریال از سال 97 تاکنون شامل امهال شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون فارس، او با اشاره به بند لام تبصره قانون بودجه کشور مبنی بر بخشودگی سود تسهیلات کمتر از یک میلیارد ریال، خاطرنشان کرد: نزدیک به 200 پرونده به مبلغ 27 میلیارد از پارسال تاکنون در بانک شامل این طرح نیز شدند.

سرپرست بانک توسعه تعاون فارس با اشاره به عملکرد این بانک در اجرای بند خ نیز گفت: سال گذشته بانک توسعه تعاون بعد از بانک کشاورزی رتبه دوم استان را در اجرای این طرح داشته ایم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امهال بیش از 1200 پرونده تسهیلاتی در فارس

امهال بیش از 1200 پرونده تسهیلاتی در فارس