مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 10:202020-06-21سياسي

شبکه تبلیغی استان سمنان نیازمند ابزارهای نوین است


مدیر حوزه علمیه استان سمنان بابیان اینکه امروز جامعه دارای ضرورت ها و شرایط جدید است که باید مخاطب سنجی در کارهای فرهنگی صورت گیرد، - گفت: شبکه تبلیغی نیازمند ابزارهای نوین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدحسن رستمیان ظهر یکشنبه در همایش سراسری گام دوم تبلیغ استان سمنان هم زمان با سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به میزبانی سالن همایش های کانون بسیج شاهرود، از اجتماعی کردن تبلیغ به مثابه رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی یادکرد و بیان داشت: برای این منظور ابتدا باید دریافت که مسئولیت تبلیغ با حاکمیت است یا مردم، ما در طول تاریخ کشورمان فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده ایم، از شکل گیری انقلاب تا دوران دفاع مقدس و… اما مسئله ای که باید به آن توجه داشت این است که در مسیر انقلاب مردم همیشه تأثیرگذار بوده اند.

وی افزود: تجربه ما در مشکلات و فتنه هایی که دشمنان ایجاد می کردند، در حوادث غیرمترقبه ای مانند سیل و زلزله و … نشان می دهد که مردم ما همواره توانسته اند سرافراز از میدان بیرون بیایند نمونه بارز این امر نیز کرونا بود.

بیماری که تمام دنیا را درگیر کرد اما مردم ما در اوج تحریم ها ابزار تشخیص بیماری و همچنین پیشگیری از آن را به سرعت در اختیار عموم قراردادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه تبلیغی استان سمنان نیازمند ابزارهای نوین است

شبکه تبلیغی استان سمنان نیازمند ابزارهای نوین است