مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 10:352020-06-21دانش

اختتامیه پویش دانشجویی «در خانه بمانیم» 10 تیرماه برگزار می شود


مدیرکل مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان از اختتامیه پویش بزرگ دانشجویی درخانه بمانیم، با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خبرداد و گفت: - این اختتامیه دهم تیر ماه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، منصوره سادات صادقی اظهار داشت: دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان با همکاری مراکز مشاوره و بهداشت و کانون همیاران سلامت روان و بهداشت در موضوع کرونا دو پویش شامل مسابقه کشوری ترم کرونایی و کمپین دانشجوبی در خانه بمانیم برگزار کرد.

وی افزود: اختتامیه مسابقه ترم کرونایی 10 خرداد ماه با همکاری مرکز مشاوره دانشگاه تهران با انتخاب 22 اثر برگزار شد و اختتامیه کمپین بزرگ دانشجویی در خانه بمانیم 10 تیرماه با حضور وزیر علوم برگزار می شود.

مدیرکل امور مشاوره و دفتر سلامت امور دانشجویان افزود: کمپین بزرگ دانشجویی از 6 فروردین ماه آغاز شد که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.

همچنین بیش از 200 مرکز مشاوره و بهداشت و کانون همیاران سلامت روان و بهداشت در این کمپین فعالیت داشتند.

وی گفت: در دوران قرنطینه، کارگاه های آنلاین کشوری در حوزه سلامت روان با همکاری مرکز مشاوره دانشگاه تهران برای دانشجویان برگزار شد و بیش از 10 هزار دانشجو در کل کشور در این کارگاه ها شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه پویش دانشجویی «در خانه بمانیم» 10 تیرماه برگزار می شود

اختتامیه پویش دانشجویی «در خانه بمانیم» 10 تیرماه برگزار می شود