مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 11:202020-06-21سياسي

انتصابات جدید در خراسان جنوبی رقم خورد


طی حکمی «سیدحسن عسکری» سرپرست اداره کل مالیات خراسان جنوبی شد و «حسینعلی بخشی» به حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار درمیان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، با حکم رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور سرپرست مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی منصوب شد.

سیدحسن عسکری که پیش از این معاون حسابرسی مالیاتی اداره کل امور مالیاتی ایفای نقش می کرد به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی شد.

گفتنی است؛ مهدی نباتی مدیرکل سابق اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی به افتخار بازنشستگی نائل آمده و طی یاداشتی از همکاران، مسؤولان و مردم استان خداحافظی و طلب حلالیت نموده است.

همچنین با پیشنهاد استاندار خراسان جنوبی و ابلاغ حکم وزیر کشور حسینعلی بخشی به عنوان فرماندار شهرستان درمیان منصوب شد.

در حکم رحمانی فضلی خطاب بخشی آمده است؛ امید است با توکل به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید و پیری از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای موفق باشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ پیش از این محمد بشیری زاده فرماندار درمیان بود که 28 اسفندماه 98 به کسوت بازنشستگی نائل آمد و حسینعلی بخشی با حکم استانداری خراسان جنوبی به عنوان سرپرست فرمانداری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصابات جدید در خراسان جنوبی رقم خورد

انتصابات جدید در خراسان جنوبی رقم خورد