مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 12:002020-06-21اقتصادي

لزوم ایجاد بانک اطلاعاتی جامع و دقیق از املاک شهر همدان


رییس شورای شهر همدان ایجاد بانک اطلاعاتی جامع و دقیق از املاک شهر همدان را در مدیریت بازار مسکن و کاهش قیمت موثر برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامران گردان ظهر یکشنبه در بیستمین صحن شورای شهر همدان با اشاره به مهمترین دلایل وضعیت کنونی بازار مسکن و قیمت آن در شهر همدان، اظهار کرد: بن بست توسعه جغرافیایی و محدودیت اراضی شهر همدان برای گسترش ساخت وساز؛ آب وهوای مناسب، توریستی بودن منطقه و همچنین سرمایه گذاری افرادی از سایر استان ها در بازار مسکن همدان؛ کمبود زمین مرغوب و گرانی زمین در همدان؛ مهاجرت معکوس؛ رشد نقدینگی و ایجاد حباب در قیمت مسکن و صنعتی نبودن استان از مهمترین دلایل افزایش نرخ تورم در حوزه مسکن شهر همدان است.

کامران گردان افزود: افزایش قیمت مواد اولیه نظیر آهن آلات، سیمان و قیمت گذاری کاذب در برخی سایت ها؛ وجود فرهنگ سرمایه گذاری مجدد در شهر همدان؛ عدم وجود جاذبه سرمایه گذاری در مناطق شمالی شهر برای ساخت وساز مسکن؛ نحوه فعالیت دفتر مشاوران املاک و همچنین نقش دلالان و سوداگران مسکن از دیگر دلایل مهم افزایش نرخ تورم در حوزه مسکن همدان است.

وی گفت: عوارض شهرداری و نظام مهندسی ساختمان؛ فقدان تفکر راهبردی در توسعه شهر؛ کاهش تفکیک های بزرگ و انبوه در سال های اخیر؛ رعایت سرسختانه و البته بیش از اندازه دستورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد بانک اطلاعاتی جامع و دقیق از املاک شهر همدان

لزوم ایجاد بانک اطلاعاتی جامع و دقیق از املاک شهر همدان