مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 12:452020-06-21سياسي

عدم مسامحه دستگاه قضایی در برخورد با فساد/ مشکل حقوقی فرودگاه قم


رییس کل دادگستری قم با اشاره به اینکه دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد مسامحه نمی کند، گفت: در قم فساد درون سازمانی در دستگاه قضایی نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی مظفری در نشست خبری که ظهر یکشنبه در اولین روز از هفته قوه قضاییه در دادگستری قم برگزار شد، اظهار کرد: در هفته های گذشته شاهد برگزاری نخستین دادگاه مفاسد اقتصادی مربوط به ساینا شیمی بودیم که در طول چند روز برگزار شد و پس از آن نیز هر روز قضات برای تدوین رأی در دادگاه حاضر می شوند.

وی افزود: احکام این پرونده باید در دو قسمت تدوین شود که یک بخش آن در صورتی که مجرمیت افراد ثابت شود احکام سنگینی صادر می شود و بخش دیگر مربوط به برگرداندن اموال مردم است.

رییس کل دادگستری استان قم با بیان اینکه جرایم اقتصادی امنیت جامعه را با چالش مواجه می کند، تصریح کرد: دشمن برای قم برنامه ویژه ای دارد و به همین دلیل برای برخی جرایم خاص اجتماعی در قم سرمایه گذاری می کند.

حجت الاسلام مظفری با اشاره به برنامه های ویژه دستگاه قضایی در برخورد با جرایم خاص اجتماعی، گفت: دستگاه قضایی در این عرصه ها با کسانی که بخواهند حیثیت عمومی را خدشه دار کنند به صورت جدی برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم مسامحه دستگاه قضایی در برخورد با فساد/ مشکل حقوقی فرودگاه قم

عدم مسامحه دستگاه قضایی در برخورد با فساد/ مشکل حقوقی فرودگاه قم