مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 13:252020-06-21اجتماعي

شیوه نامه اجرایی فعالیت های تابستانی مجازی در «شاد» ابلاغ شد


وزیر آموزش وپرورش شیوه نامه اجرایی فعالیت های تابستانی مجازی در بستر شبکه آموزشی دانش آموز «شاد» را به ادارات کل آموزش وپرورش استان ها ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، وزیر آموزش وپرورش شیوه نامه اجرایی فعالیت های تابستانی مجازی در بستر شبکه آموزشی دانش آموز شاد و در راستای تحقق راهکار17-4سند تحول بنیادین آموزش وپرورش که به منظور گسترش بهره برداری از ظرفیت آموزش های غیرحضوری و مجازی در برنامه های آموزشی و پرورشی ترسیم شده است رابه ادارات کل آموزش وپرورش استان ها ابلاغ کرد .

شایان ذکر است؛ هرساله در فصل تابستان، آموزش وپرورش در استمرار فرآیندهای تربیتی اقدام به تشکیل پایگاه های تابستانی برای دانش آموزان علاقه مند می کند و در سال جاری با توجه به شیوع کووید19 در کشور این فعالیت ها در فضای مجازی با رویکرد کشف و هدایت استعدادهای دانش آموزی و متناسب با عنوان سال جهش تولید و با شمار هر دانش آموز یک مهارت در قالب اقدامات ملی، استانی و منطقه ای برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

بر اساس این بخشنامه؛ مدیران پایگاه های تابستانی مدارس منتخب (مراکز دارالقرآن، کانون های فرهنگی تربیتی، مجتمع ها و سالن های ورزشی، اردوگاه های دانش آموزی، کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پژوهش سراها، سازمان دانش آموزی، اتحاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه نامه اجرایی فعالیت های تابستانی مجازی در «شاد» ابلاغ شد

شیوه نامه اجرایی فعالیت های تابستانی مجازی در «شاد» ابلاغ شد