مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 13:552020-06-21اقتصادي

مطالبه 20 ساله فرهنگیان اسدآبادی به زودی مرتفع می شود


فرماندار اسدآباد با اشاره به مسکن فرهنگیان گفت: پنج هکتار از 30 هکتار زمین مسکن فرهنگیان توسط راه و شهرسازی برای مطالعه استحکام زمین تحویل مشاور و مطالعه استحکام زمین فوق آغاز شده که با پایان مطالعه و تایید طرح سرانجام پس از 20 سال بلاتکلیفی، - مطالبه فرهنگیان اسدآبادی در این رابطه به زودی مرتفع می شود.

مجید درویشی یکشنبه یکم تیرماه در کمیته مسکن شهرستان اسدآباد، از سهمیه 668 فقره ای مقاوم سازی مسکن روستایی این شهرستان در سال جاری خبر داد و با تاکید بر روان سازی پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن اظهار کرد:بانکهای سطح شهرستان موظف هستند تا پایان مرداد ماه نسبت به جذب این سهمیه اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به طرح تفصیلی و جامع شهر اسدآباد گفت: در حال حاضر مرحله کمیسیون ماده 5 طرح جامع شهر اسدآباد باقی مانده و لازم است در راستای تصویب طرح اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرستان همت بگذارند چرا که اگر طرح جامع شهر دیر به دست شهر اسدآباد برسد و از افق چشم انداز بگذرد دیگر قابلیت اجرای آن به درد مردم نمی خورد.

درویشی خاطرنشان کرد: در طرح جامع شهر اسدآباد برای این شهر افزایش و اضافه ارتفاع پیش بینی شده که هر چه شهر در ارتفاع رشد داشته باشد خدمات رسانی به شهر بهتر و میزان خدمات که به شهرپرداخت می شود برای مردم ارزان تر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه 20 ساله فرهنگیان اسدآبادی به زودی مرتفع می شود

مطالبه 20 ساله فرهنگیان اسدآبادی به زودی مرتفع می شود