مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 14:252020-06-21اقتصادي

رسیدگی و حل مشکلات کارگران مسیر بی آر تی تبریز


شهردار تبریز از رسیدگی به پرداخت های کارگران کارت زن مسیر بی آر تی و بهبود شرایط کاری آنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ایرج شهین باهر با اشاره به وجود خلاءهای قرارداد موجود با کارگران کارت زن مسیر بی آرتی گفت: خدمات شارژ و کنترل بلیت مسیر بی آرتی به پیمانکار به صورت حجمی واگذار شده و شهرداری تبریز، فقط پیگیر اخذ بهینه خدمات خریداری شده براساس این قرارداد است که متأسفانه با توجه به مشکلات عدیده ایجاد شده برای کارگران در این مورد، اخیراً جلسه ای با تنی چند از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه سهند داشتیم و تلاش می کنیم مشکلات این عزیزان در کمترین زمان ممکن حل شود.

او افزود: پس از این جلسه، شخصاً در چندین ایستگاه مسیر بی آرتی حضور پیدا کرده و از نزدیک و بدون واسطه، مشکلات و حرف های این عزیزان را شنیدم.

از طرفی به صورت دقیق میزان حقوق دریافتی، ساعات کاری، نحوه برخورد پیمانکار و سایر اطلاعاتی را که در حل کردن مشکل این عزیزان نیاز بود، به صورت دقیق بررسی کردم.

شهردار تبریز، ضمن تشکر از دغدغه بسیج دانشجویی دانشگاه سهند در خصوص احصای نیازهای به حق کارگران بی آرتی، خاطر نشان کرد: با وجود اینکه طبق قرارداد موجود، پرداخت حقوق کارگران بی آرتی بر عهده شرکت پیمانکار است، به دنبال شیوع ویروس کرونا و تعطیلی موقت ناوگان اتوبوس رانی شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی و حل مشکلات کارگران مسیر بی آر تی تبریز

رسیدگی و حل مشکلات کارگران مسیر بی آر تی تبریز