مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 14:502020-06-21سياسي

اقامه نماز جماعت در مساجد شهرهای زرد کرونایی خوزستان آغاز شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان از آغاز اقامه نماز جماعت در مساجد شهرهای با وضعیت زرد شیوع کرونا در استان خبر داد.

- حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضورش در ستاد استانی مقابله با کرونی استان خوزستان اظهار کرد: بعد از اینکه در این جلسه شرکت کردیم و دلایل خود را به صورت مفصل برای آغاز اقامه نمازهای جماعت در مساجد استان مطرح کردیم، استاندار نیز دستور داد که اقامه نماز جماعت در مساجد شهرهای با وضعیت زرد شیوع کرونا آغاز شود.

وی افزود: خوشبختانه از شب قبل نماز جماعت در شهرهای با وضعیت زرد از جمله شهرستان اهواز و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و کرونایی با حضور مردم آغاز شد و دل مردم و مؤمنان بعد از حضور در نمازهای جماعت، شاد شد.

حجت الاسلام والمسلمین نبی زاده تصریح کرد: از آغاز شروع کرونا تاکنون اقامه نماز جماعت در مساجد استان به منظور رعایت مسائل بهداشتی، دوری از تجمعات و حفظ جان مردم متوقف شده بود ولی از دیشب اقامه نماز در شهرهای با وضعیت زرد شیوع کرونا آغاز شد و شخصاً در یکی از مساجد حضور یافتم و اقامه نماز جماعت انجام شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در خصوص شهرهای زرد استان نیز گفت: طبق اعلام ستاد استانی کرونا هم اکنون شهرهای آغاجاری، اندیکا، اهواز، ایذه، باغملک، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامه نماز جماعت در مساجد شهرهای زرد کرونایی خوزستان آغاز شد

اقامه نماز جماعت در مساجد شهرهای زرد کرونایی خوزستان آغاز شد