مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 17:252020-06-21سياسي

سرپرست جدید شبکه «افق» معارفه شد


رضا پورحسین در جلسه معارفه سرپرست شبکه افق بیان کرد: از سلیم غفوری که شبکه مستند را در اوج تحویل داد انتظار می رود در جایگاه جدید برای انتقال گفتمان ناب انقلاب اثرگذارتر اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، رضا پورحسین مشاور عالی معاون سیما در مراسم معارفه سلیم غفوری گفت: شبکه افق، شبکه ای است که بر پایه گفتمان انقلاب، دفاع مقدس و سبک زندگی ایرانی اسلامی برنامه سازی می کند و انتظارات از این شبکه بالا ست.

وی با توجه به تغییرات جدید مدیریتی در شبکه افق خاطرنشان کرد: جلال غفاری یک مدیر پژوهشگر و اهل فکر است که با شخصیت والایی که از وی سراغ داریم رسانه همچنان از مشاوره های فکری او بهره خواهد برد.

مشاور عالی معاون سیما با اشاره به بالندگی و موفقیت شبکه مستند در مدت حضور غفوری گفت: شبکه مستند، شبکه ای مطرح است و در ماه های اخیر از رشد قابل توجه مخاطبان برخوردار بوده است.

وی با اشاره به اینکه سلیم غفوری شبکه مستند را در دوران اوج تحویل داد افزود: در این مدت جهش مطلوب در شبکه مستند داشته ایم و این مسیر ارتقا به طور کامل مشهود بوده و برگزاری چندین دوره جشنواره مستند از دیگر این مصداق ها است.

وی افزود: از سکان دار جدید شبکه افق انتظار می رود در ادامه تلاش های مدیران پیشین این شبکه، برای برنامه سازی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید شبکه «افق» معارفه شد

سرپرست جدید شبکه «افق» معارفه شد