مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 18:452020-06-21پزشكي

آغاز به کار داروخانه و کلینیک انجمن کلیوی زنجان


مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی استان زنجان از آغاز به کار داروخانه و کلینیک این انجمن خبر داد و گفت: این داروخانه، با مجوز رسمی از دانشگاه علوم پزشکی در کنار ارائه داروهای آزاد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و بi نقل از روابط عمومی  انجمن خیریه کلیوی استان زنجان؛ مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان در انتخابات دبیر کمیته بانوان انجمن کلیوی از آغاز به کار داروخانه و کلینیک انجمن خیریه کلیوی استان زنجان خبر داد.

محمدرضا طهماسبی تصریح کرد: درمانگاه و کلینیک انجمن کلیوی که با حضور پزشکان مجرب و خدمات پرستاری با معرفی مددکاری انجمن برای بیماران نیازمند کلیوی بدون نوبت و رایگان و با تعرفه خیریه برای عموم مردم، از ساعت 8 صبح تا 12 شب آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

وی افزود: داروخانه انجمن کلیوی نیز با مجوز رسمی از دانشگاه علوم پزشکی در کنار ارائه داروهای آزاد، داروهای تخصصی بیماران خاص را برای بیماران خاص ارائه می کند.

مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان در این جلسه با بیان اینکه کار خیر در هر زمینه ای که باشد بسیار ارزشمند است، گفت: با توجه به افزایش بیماری ها، یکی از حوزه هایی که نیازمند حوزه خیرین است بخش سلامت است، که ماحصل این کلینیک تلاش شما خیرین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار داروخانه و کلینیک انجمن کلیوی زنجان

آغاز به کار داروخانه و کلینیک انجمن کلیوی زنجان