مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 18:552020-06-21بين الملل

ترکیه: مصر در حمایت از حفتر مرتکب اشتباه شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم کالین، سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه امروز یکشنبه از سیاست های مصر در ارتباط با لیبی و حمایت قاهره از ژنرال خلیفه حفتر، - سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه با بیان اینکه آنکارا نگرانی های امنیتی مصر را می فهمد، از اقدام این کشور در حمایت از ژنرال خلیفه حفتر در لیبی انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، ابراهیم کالین، سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه امروز یکشنبه از سیاست های مصر در ارتباط با لیبی و حمایت قاهره از ژنرال خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای شرق این کشور انتقاد کرد.

کالین یکشنبه طی گفت وگو با خبرگزاری فرانسه گفت که کشورش نگرانی های امنیتی مشروع قاهره در رابطه با مرزهای غربی مصر را درک می کند ولی اقدام این کشور در حمایت از حفتر سیاست اشتباهی است.

سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه به امارات عربی متحده نیز حمله کرد و گفت که ابوظبی برای دمیدن در آتش جنگ لیبی پول تزریق می کند.

این مسئول ترکیه ای اقدام امارات در حمله به ترکیه و رییس جمهور این کشور در رسانه ها را اقدامی احمقانه خواند و گفت که آنکارا به رغم شیطنت های ابوظبی به حمایت از دولت وفاق ملی لیبی ادامه خواهد داد.

ترکیه بعد از حمایت های سیاسی و نظامی امارات، عربستان سعودی و مصر از ژنرال حفتر وارد عرصه مقابله با این محور شد و از دولت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه: مصر در حمایت از حفتر مرتکب اشتباه شده است

ترکیه: مصر در حمایت از حفتر مرتکب اشتباه شده است