مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 19:002020-06-21اقتصادي

آیا فوتبالیست ها و هنرپیشه ها هم فالوور می خرند؟


برخی چهره های ورزشی و هنری این روزها تلاش زیادی می کنند تا با بالا بردن تعداد فالوورهای خود در اینستاگرام، سهم خودشان را از درآمدهای تبلیغاتی در این شبکه اجتماعی بالا ببرند؛ - برخی چهره های ورزشی و هنری این روزها تلاش زیادی می کنند تا با بالا بردن تعداد فالوورهای خود در اینستاگرام، سهم خودشان را از درآمدهای تبلیغاتی در این شبکه اجتماعی بالا ببرند؛ اما به چه قیمتی؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الگوهای مختلفی برای افزایش تعداد فالوورهای صفحه های اینستاگرام وجود دارد و برخی چهره های ورزشی و سینمایی سعی می کنند با بهره گیری از این تکنیک ها، شمار دنبال کننده هایشان را بالا و بالاتر ببرند تا بتوانند بابت پست ها و استوری های تبلیغاتی، از برندها پول بیشتری دریافت کنند.

اخیرا کمپین هایی راه اندازی شده که با طرح ادعای افزایش سریع 70 تا 160 هزار فالوور، از صاحبان صفحه های اینستاگرام، مبالغی بین 19 تا 39 میلیون تومان دریافت می کنند.

بله؛ چیزی حدود 20 تا 40 میلیون تومان، برای چند ده هزار فالوور بیشتر! در حال حاضر چندمین سری این کمپین ها در حال اجرا است و کاربران برای شرکت در قرعه کشی باید 116 صفحه اینستاگرامی را دنبال کنند.

شرکت ها و اشخاصی که می خواهند تعداد کاربران خود را یک شبه بالا ببرند، برای ورود به این کمپین، باید حداقل 19 میلیون تومان پرداخت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا فوتبالیست ها و هنرپیشه ها هم فالوور می خرند؟

آیا فوتبالیست ها و هنرپیشه ها هم فالوور می خرند؟