مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 02:552020-06-21بين الملل

هشدار نماینده عراقی درباره توطئه آزادسازی تروریست های زندانی با حربه عفو عمومی


یک نماینده عراقی گفت که توطئه ای برای آزادسازی تروریست های زندانی با حربه عفو عمومی وجود دارد، ولی مسئله تعجب برانگیز، سکوتی است که دولت درباره عدم اعدام این تروریستها کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عالیه نصیف نماینده پارلمان عراق خواستار اجرای حکمهای صادره علیه تروریستهای زندانی حاضر در زندانهای این کشور شد.

نصیف به پایگاه خبری المعلومه گفت که هزاران تروریست زندانی از دارایی های ملت عراق می خورند و می نوشند و میلیون ها دلار برای خزینه دولت هزینه دارند .

وی همچنین تأکید کرد: ما از سکوت دولت در قبال عدم اجرای تصمیمات دادگستری مبنی بر اعدام تروریستهایی که ملت عراق کشته اند، تعجب می کنیم .

این نماینده عراقی همچنین هشدار داد توطئه ای وجود دارد که با استفاده از قانون عفو عمومی بتوانند تروریستهای محکومی را آزاد کنند.

نصیف در پایان از دولت خواست که از مبالغ مالی که صرف تروریستها کرده، برای کمک به فقرا و مقابله با بحران مالی استفاده کند.

در همین ارتباط، حسن سالم نماینده فراکسیون الصادقون در پارلمان عراق اواسط اردیبهشت ماه گذشته از برهم صالح رییس جمهور این کشور خواست تا اجرای احکام اعدام صادر شده در حق تروریست ها را امضا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نماینده عراقی درباره توطئه آزادسازی تروریست های زندانی با حربه عفو عمومی

هشدار نماینده عراقی درباره توطئه آزادسازی تروریست های زندانی با حربه عفو عمومی