مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 03:352020-06-22اقتصادي

حضور 120 شرکت از 10 استان کشور در نمایشگاه دام و طیور اصفهان


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از حضور 120 شرکت از 10 استان کشور در هجدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، آبزیان و دامپزشکی این استان خبر داد.

- مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان خبر داد: حضور 120 شرکت از 10 استان کشور در نمایشگاه دام و طیور اصفهان ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از حضور 120 شرکت از 10 استان کشور در هجدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، آبزیان و دامپزشکی این استان خبر داد.

علی یارمحمدیان با اشاره به اینکه این نمایشگاه از سوم تا ششم تیرماه در محل برپایی نمایشگاه های بین المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهد شد، گفت: شرکت های فعال در حوزه های ژنتیک، خوراک دام و طیور و آبزیان، مکمل های غذایی دام و طیور، تولید روغن و اسید چرب، لوازم مرغداری و جوجه کشی، تولید باسکول و تجهیزات دام و طیور و آبزیان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه هجدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، آبزیان و دامپزشکی در 8 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برپا می شود، افزود: شرکت هایی از استان های اصفهان، قزوین، تهران، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، فارس، یزد، مازندران، البرز و قم در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و به ارائه توانمندی ها و پتانسیل های تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 120 شرکت از 10 استان کشور در نمایشگاه دام و طیور اصفهان

حضور 120 شرکت از 10 استان کشور در نمایشگاه دام و طیور اصفهان