مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 03:402020-06-22اقتصادي

برکات معادن کرمان به استان برگردد


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: وقتی معدنی در کرمان وجود دارد قطعا برکات آن هم باید برای استان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مهدی طبیب زاده یکشنبه شب در مراسم آغاز به کار هشتمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فراوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و ششمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی در محل نمایشگاه های بین المللی جنوب شرق کرمان اظهار داشت: برگشت بهره مالکانه به استان، رفع الزام شرکت های معدنی به قیمت های دستوری و برداشت نظام spx می تواند فصل جدیدی از توسعه در صنایع معدنی استان باشد.

وی با بیان اینکه وقتی معدن در استان وجود دارد برکات آن هم باید برای استان باشد، عنوان کرد: معدن مجموعه تجدید ناپذیری که ممکن است روزی ماده معدنی تمام شود و لذا باید جایگزینی برای معدن وجود داشته باشد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان ابراز داشت: متأسفانه دخالت دولت در امور معادن باعث شد این امر محقق نشود نمونه آن می توان به تعیین دستوری قیمت سنگ آهن اشاره کرد که بخش معدن سوبسیدی به تولید فولاد ندهد که این سوبسید نقشی در قیمت تمام شده مصرف کننده ندارد.

طبیب زاده افزود: به خاطر سنگ آهنی که در کرمان وجود دارد هر تن شمش فولاد خوزستان با 273 هزار تومان تأمین می شود در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکات معادن کرمان به استان برگردد

برکات معادن کرمان به استان برگردد