مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 03:552020-06-22اجتماعي

راه اندازی موزه آموزش و پرورش عشایر در استان فارس


رییس اداره آموزش وپرورش عشایر فارس گفت: در راستای زنده نگه داشتن تاریخچه تعلیم و تربیت دانش آموزان عشایر در استان فارس و کشور، موزه آموزش وپرورش عشایر استان راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس، بهنام حیدری در جمع مدیران ادواری  آموزش وپرورش عشایر استان، هدف از برگزاری این نشست را هم اندیشی و تبادل نظر به منظور ارتقاء کمی و کیفی آموزش وپرورش عشایر عنوان و اضافه کرد: راه اندازی موزه و نحوه مشارکت جامعه عشایر و فرهنگیان عشایر در غنی سازی این موزه، ایجاد کانون پیشکسوتان آموزش وپرورش عشایر، بررسی راهکارهای مناسب برای جذب خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار  از دیگر اهداف این نشست است.

او با اشاره به تاریخچه 64 ساله این اداره در کشور و استان فارس، گفت: مرحوم محمد بهمن بیگی باهدف ارتقاء جایگاه عشایر کشور، تعلیم و تربیت این قشر مهم و زحمتکش را در فارس آغاز کرد که ثمره آن شخصیت های علمی و فرهنگی بزرگی است که هم اکنون به جامعه اسلامی خدمت می کنند.

رییس اداره آموزش وپرورش عشایر فارس افزود: از دیگر ثمرات این کار بزرگ، تربیت دانش آموزانی بود که با شروع جنگ تحمیلی ، برای دفاع از میهن اسلامی راهی جبهه نبرد حق علیه باطل شدند و جان عزیز خود را درراه کشور فدا کردند که یکی از نمونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی موزه آموزش و پرورش عشایر در استان فارس

راه اندازی موزه آموزش و پرورش عشایر در استان فارس