مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 04:002020-06-22سياسي

عباس عبدی: بعید می دانم مجلس یازدهم، خود را نیازمند مرکز پژوهشها بداند


فکر می کنم مرکز پژوهش ها در مقاطعی به ابزار سیاسی یک جناح خاص نیز تبدیل شود؛ به خصوص در مقاطع اولیه تأسیس آن این اتفاق افتاد.

با همه اینها امیدواریم مرکز پژوهش ها بتواند در اصلاح تصمیم گیری ها کمک کند ولی متأسفانه بعید می دانم مجلس جدید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، روزنامه ی شرق در شماره ی امروز خود به وضعیت و میزان اهمیت مرکز پژوهشهای مجلس پرداخته است: حدود سه هفته از شروع به کار مجلس یازدهم می گذرد و هنوز برخی از مراکز آن بدون رییس است.

یکی از مهم ترین آن مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی است که برای مجلس پژوهش هایی را با نظرات کارشناسان حوزه های مختلف تهیه و به نمایندگان مجلس ارائه می کند.

مرکزی بسیار مهم که حتی به اسناد و مدارک سازمان های دولتی نیز دسترسی دارد و برخی تحقیقات آنان در سایت این مرکز قابل دسترسی عمومی است.

در وب سایت رسمی این مرکز آمده است: براساس قانون شرح وظایف مرکز پژوهش های مجلس پنج نفر از پژوهشگران که حداقل سه نفر تمام وقت از رشته های مختلف تخصصی که دارای حداقل مرتبه استادیاری با پنج سال سابقه باشند با معرفی رییس مرکز و تصویب هیئت امنا و به مدت چهار سال با حکم ریاست مجلس در کنار پنج نفر از شخصیت های علمی، تخصصی و کارشناسی مجلس از بین نمایندگان داوطلب به انتخاب هیئت امنای مرکز در ترکیب این مرکز حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس عبدی: بعید می دانم مجلس یازدهم، خود را نیازمند مرکز پژوهشها بداند

عباس عبدی: بعید می دانم مجلس یازدهم، خود را نیازمند مرکز پژوهشها بداند