مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 04:152020-06-22فرهنگي

نوید محمدزاده و بهرام افشاری هم بازی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش ددالوس و ایکاروس به کارگردانی همایون غنی زاده یکی از مطرح ترین اجرا های 15 سال گذشته تئاتر ایران بوده که چندین بار بر صحنه تئاتر تهران اجرا شده و در فستیوال معتبر باربیکن لندن و همچنین کشور آلمان نیز روی صحنه .

- همایون غنی زاده قصد دارد در دوران از سرگیری فعالیت های تئاتری و برای تابستان سال جاری، نمایش ددالوس و ایکاروس را با حضور نوید محمدزاده و بهرام افشاری روی صحنه ببرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش ددالوس و ایکاروس به کارگردانی همایون غنی زاده یکی از مطرح ترین اجرا های 15 سال گذشته تئاتر ایران بوده که چندین بار بر صحنه تئاتر تهران اجرا شده و در فستیوال معتبر باربیکن لندن و همچنین کشور آلمان نیز روی صحنه رفته و مورد استقبال قرار گرفته است.

نکته قابل توجه درباره اجرای نمایش ددالوس و ایکاروس کپی برداری یک گروه تئاتر انگلیسی از این اثر و اجرای آن در کشور انگلستان بود که با اقدام قانونی گروه ایرانی اجرای آن متوقف شد.

غنی زاده قصد دارد در جدیدترین فعالیت خود در زمینه کارگردانی تئاتر، نمایش ددالوس و ایکاروس را بار دیگر و این بار در تابستان سال 99 روی صحنه ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوید محمدزاده و بهرام افشاری هم بازی شدند

نوید محمدزاده و بهرام افشاری هم بازی شدند