مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 04:352020-06-22سياسي

طرح شبکه توانمندسازی ایتام در بورس ایران آغاز شد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: اجرای آزمایشی طرح «شتابا» (شبکه توانمندسازی ایتام در بورس ایران) در این استان آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محسن مسعودیان راد صبح امروز در دیدار استاندار سمنان با رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: طرح شتابا (شبکه توانمندسازی ایتام در بورس ایران) که از ابتکارات استاندار سمنان است، نشان از تدبر و دوراندیشی دارد.

وی بیان کرد: استاندار سمنان با قبول حضانت چند کودک بی سرپرست و ایجاد کد بورسی برای ایتام، مسیر جدیدی را در مسیر حمایت و خدمات رسانی به ایتام آغاز کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان ادامه داد: اجرای آزمایشی طرح شتابا از 14 اسفندماه 98 بر اساس پیشنهاد استاندار سمنان در استان آغاز شد و در حال حاضر، نمونه عملی و تجربه موفقی از اجرای این اقدام در استان سمنان موجود است.

مسعودیان راد با بیان اینکه پیشنهاد سمنان به عنوان یک طرح ملی به هیأت دولت ارائه شده است، گفت: پس از دستور رییس جمهوری مبنی بر بررسی و اجرای این طرح، اقدامات مناسبی از سوی معاون اول رییس جمهوری در حال انجام است.

وی تصریح کرد: عقیده داریم که کمیته امداد باید به منظور حمایت از ایتام و نیازمندان، استراتژی خود را از حمایتی به توانمندسازی فعال تغییر دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شبکه توانمندسازی ایتام در بورس ایران آغاز شد

طرح شبکه توانمندسازی ایتام در بورس ایران آغاز شد