مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 04:352020-06-22اقتصادي

کمبود ماده اولیه ماسکهای جراحی در اصفهان به زودی حل می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: کمبود ماده اولیه ماسک های سه لایه به همت فعالان اقتصادی و شرکت دانش بنیان در استان اصفهان به زودی حل می شود.

- حسن قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار مهر بااشاره به تولید روزانه 500 هزار ماسک در استان اصفهان اظهار داشت: دو کارخانه اصلی تولید مواد اولیه ماسک های جراحی، در استان های همدان و یزد قراردارد که به علت راه اندازی کارخانه های تولید ماسک در این دو استان، قادر به ارسال مواد اولیه این نوع ماسک به استان اصفهان را ندارند.

وی افزود: با توجه به اینکه این دو کارخانه قادر نیستند مواد اولیه ماسک های جراحی را به استان های دیگر، از جمله استان اصفهان ارسال کنند با کمبود مواد اولیه مخصوص ماسک های سه لایه در استان اصفهان مواجه شدیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اعلام اینکه چندخط تولید ماده اولیه ماسک های جراحی در استان اصفهان فعال شده است، تصریح کرد: با همت فعالان اقتصادی و شرکت دانش بنیان در شهرک علمی تحقیقاتی، ماده اصلی لایه میانی ماسک های جراحی در استان اصفهان تولید شده است و در آینده نزدیک توسعه خواهد یافت.

در ماسک های پارچه ای کمبود نداریم / مشکل ماسک جراحی هم در داخل استان حل می شود وی با بیان اینکه استان اصفهان در تولید ماسک پارچه ای پیشتاز است، گفت: ماسک پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود ماده اولیه ماسکهای جراحی در اصفهان به زودی حل می شود

کمبود ماده اولیه ماسکهای جراحی در اصفهان به زودی حل می شود