مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 04:552020-06-22سياسي

فراز و نشیب زندگی یک مبلغ دینی


روزهای تبلیغ در روستا فراز و نشیب های زیادی دارد، عده ای تو را مرفه بی درد می دانند و سرنوشت برخی با حضور تو تغییر می کند، حس رضایتی که از مشاهده نتیجه تبلیغ در انسان به وجود می آید قابل قیاس با هیچ چیز نیست.

- صغری درزی رامندی مُبلغ 43 ساله ای است که بیش از 20 سال از عمر خود را در روستاهای قزوین صرف تبلیغ دین کرده است، وی در حال حاضر با مدرک سطح چهار حوزوی در فضای مجازی به تفسیر و تدریس قرآن می پردازد، در ادامه گفت وگوی ایسنا با این مبلغ را بخوانید: چه شد که به تبلیغ دین روی آوردید؟ من در خانواده ای رشد کردم که اطرافیانم ازجمله پدربزرگ، پدر، برادر و همسر برادرم طلبه بودند، از کودکی پدر و روش تبلیغ وی را دیده بودم؛ در 21 سالگی دوست داشتم راه پدر را ادامه بدهم چراکه او همواره مورد احترام افراد مختلف بود و از طرفی افراد زیادی به واسطه اخلاق خوب پدر به دین علاقه مند شده بودند و ارتباط صمیمانه ای بین پدرم و مردم برقرار بود.

به نظر شما بهترین روش تبلیغ چیست؟ من اهل نظر و مقاله نویسی نیستم که بتوانم متدهای خاصی را بیان کنم اما در این چند سالی که توفیق تبلیغ داشتم می توانم بگویم بیشترین چیزی که باعث می شود مردم به دین تشویق شوند، این است که مبلغ خودش مثل مردم زندگی کند وقتی در بین مردم قرار بگیری و مردم احساس کنند که از بالا نگاهشان نمی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراز و نشیب زندگی یک مبلغ دینی

فراز و نشیب زندگی یک مبلغ دینی