مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 05:002020-06-22سياسي

نهادینه شدن فرهنگ مصرف آب نیازمند بازگشت به اخلاق است


نماینده ولی فقیه در فارس با تاکید بر اینکه نهادینه شدن فرهنگ مصرف آب نیازمند بازگشت به اخلاق است، خواستار بازنگری در مدیریت مصرف آب و برق و همچنین ترویج فرهنگ شکرگذاری با هدف نهادینه کردن مصرف بهینه انرژی شد.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس با تاکید بر اینکه نهادینه شدن فرهنگ مصرف آب نیازمند بازگشت به اخلاق است، خواستار بازنگری در مدیریت مصرف آب و برق و همچنین ترویج فرهنگ "شکرگذاری" با هدف نهادینه کردن مصرف بهینه انرژی شد.

آیت الله لطف الله دژکام در دیدار مدیران شرکت آب منطقه ای فارس و مدیران شرکت های آبفا فارس و شیراز، گفت: روز اول تیرماه را به عنوان روز مدیریت مصرف آب و برق و خانواده نامگذاری کرده اند تا برای آب و مصرف بهینه آن فکری بکنیم.

امیدوار هستیم تابستان پردردسری در پیش نداشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی آبفا شیراز، آیت الله دژکام با بیان اینکه امید است تابستان پیش رو بدون دردسر و کمترین چالش های آبی به اتمام برسد، افزود: امروزه حرف نخست در هر زمینه را علم می زند، اما کدام دانش بوده که برای مصرف بهینه آب میدان داری کرده است؟ برای مدیریت در مصرف آب باید فرهنگ مصرف درست شود و نهادینه شدن فرهنگ مصرف هم نیازمند بازگشت به اخلاق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادینه شدن فرهنگ مصرف آب نیازمند بازگشت به اخلاق است

نهادینه شدن فرهنگ مصرف آب نیازمند بازگشت به اخلاق است