مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 05:102020-06-22دانش

سوابق تحصیلی جایگزین آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، سعید هاشمی نظری رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: براساس نظر شورای سنجش معاونت آموزشی وزارت بهداشت و اخذ مجوز از ستاد کرونا، - رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: با توجه به لغو آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی مقرر شد نمرات داوطلبان براساس سوابق تحصیلی آنان محاسبه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، سعید هاشمی نظری رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: براساس نظر شورای سنجش معاونت آموزشی وزارت بهداشت و اخذ مجوز از ستاد کرونا، با توجه به لغو آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی در اسفند ماه 98 مقرر شد نمرات داوطلبان براساس سوابق تحصیلی آنان محاسبه شود که در همین راستا امتیازاتی برای دانشجویان در این زمینه فراهم شده است.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی افزود: به کلیه دانشجویان علوم پایه و پیش کارورزی اجازه داده شد بدون حضور در آزمون وارد مرحله بعدی تحصیلی شده و سپس براساس سوابق تحصیلی دانشجویان، میانگین نمرات دروسی که در آزمون ها نقش دارند معادلسازی شده و بر مبنای میانگین دروس، نمره آزمون آن ها تعیین خواهد شد.

وی تاکید کرد: داوطلبانی که براساس این نحوه معدل گیری مجاز به ادامه تحصیل شوند می توانند وارد مرحله بعدی شده و تحصیلات خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوابق تحصیلی جایگزین آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی شد

سوابق تحصیلی جایگزین آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی شد