مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 05:352020-06-22اجتماعي

خانواده نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد


مدیرکل بهزیستی استان کردستان گفت: خانواده باید با آموزش صحیح به فرزندان و ایجاد بستری آرام و به دور از تنش، خانه را به کانونی مطمئن برای فرزندان تبدیل کند.

- ایسنا/کردستان مدیرکل بهزیستی استان کردستان گفت: خانواده باید با آموزش صحیح به فرزندان و ایجاد بستری آرام و به دور از تنش، خانه را به کانونی مطمئن برای فرزندان تبدیل کند.

سیدصباح قریشی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: خانواده باید با آموزش صحیح به فرزندان و ایجاد بستری آرام و به دور از تنش، خانه را به کانونی مطمئن برای اعضای خانواده تبدیل کند که موجب کاهش استرس و اضطراب خواهد شد و به تبع آن آسیب های اجتماعی کاهش خواهد یافت.

وی افزود: دستگاه های اجرایی عضو کمیته هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، باید با اقدام به آموزش درست و صحیح به مخاطبین خود، آنان را به یاری گران زندگی تبدیل کنند تا ضمن کاهش آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد، طلاق و.

اعتماد اجتماعی به عنوان مهمترین مولفه سرمایه اجتماعی افزایش یابد.

قریشی عنوان کرد: طرح یاری گران زندگی اولویت مهم این شورا در بحث پیشگیری بوده که در 60 درصد مدارس استان کردستان اجرا شده است.

رییس کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان، خاطرنشان کرد: کانون یاری گران یکی دیگر از طرح های فرهنگی است که در 20 درصد مدارس و دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد

خانواده نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد