مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 06:052020-06-22سياسي

آغاز عملیات اجرایی بازگشایی ضلع شرقی رودخانه سیاهرود قائم شهر+تصاویر و فیلم


عملیات اجرایی پروژه بازگشایی ضلع شرقی رودخانه سیاهرود قائم شهر آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان قائم شهر، عملیات اجرایی پروژه بازگشایی ضلع شرقی رودخانه سیاهرود با حضور عباس صالح زاده شهردار، دادستان، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیرمنابع طبیعی قائم شهر آغاز شد.

حریم و معبر 15 متری ضلع شرقی رودخانه سیاهرود ظرف مدت 5 ماه به طول 500 متر و با عمق 15 متر جمعاً به مساحت 7500 متر مربع بازگشایی شد.

بازگشایی معبر مطابق طرح تفصیلی و خط پروژه مصوبه کمیسیون ماده 5 استان و بر اساس مصوبات شورای اسلامی دوره پنجم شهر قائم شهر با هزینه های ناشی از صدور پروانه، جرائم ماده 100 و دیوارکشی تفکیک و تغییر کاربری تهاتر شد.

شهردار قائم شهر در حاشیه بازگشایی ضلع شرقی رودخانه سیاهرود از اهالی منطقه سمنادشت که همکاری خوبی در طرح آزادسازی حریم این رودخانه که سال ها مسکوت مانده بود داشتند، تشکر و قدردانی کرد و از کسانی که زمین های آنها در حریم رودخانه وجود دارد، دعوت کرد که در این طرح و پروژه بزرگ به جهت توسعه منطقه ای و زیباسازی بستر رودخانه با شهرداری همکاری کنند.

همچنین با کسانی که با ساخت و ساز غیرمجاز و دخل و تصرف نسبت به حریم رودخانه تمایلی به همکاری با شهرداری ندارند، از طریق دستگاه قضا و شورای حفظ بیت المال و مجاری قانونی نسبت به با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی بازگشایی ضلع شرقی رودخانه سیاهرود قائم شهر+تصاویر و فیلم

آغاز عملیات اجرایی بازگشایی ضلع شرقی رودخانه سیاهرود قائم شهر+تصاویر و فیلم