مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 06:202020-06-22اقتصادي

بیش از 48 هزار واحد صنفی کردستان از شیوع کرونا آسیب دیدند


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: 48 هزار و 923 واحد صنفی استان به دلیل شیوع بیماری کرونا آسیب دیده و متضرر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدبختیار خلیقی صبح امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود 84 هزار و 143 واحد صنفی در استان، اظهار داشت: براساس آمار جمع آوری شده از مجموع واحدهای صنفی استان 48 هزار و 923 واحد به عبارتی 58 درصد واحدهای صنفی استان به دلیل شیوع بیماری کرونا آسیب دیده و متضرر شدند.

وی از 14 رسته شغلی که بر اساس اعلام سازمان تامین اجتماعی کشور مشمول دریافت تسهیلات حمایتی در مقابل آسیب های شیوع ویروس کرونا شدند خبر داد و افزود: از این رسته های شغلی مراکز تولید و توزیع غذای آماده اعم از رستوران ها، بوفه ها، طباخی ها، تالارهای پذیرایی، قهوه خانه ها و اغذیه فروشی ها، هتل ها، تولید و توزیع پوشاک، کیف و کفش، مراکز توزیع آجیل و خشکبار، قنادی، بستنی و آبمیوه، آموزشگاه های رانندگی، آرایشگاه و سالن های زیبایی و گرمابه و مرکز تولید و توزیع صنایع دستی جزو واحدهای صنفی هستند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: براساس شیوه نامه اعطای تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا به واحدهای صنفی کم خطر به ازای هر نفر شاغل دارای بیمه در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 48 هزار واحد صنفی کردستان از شیوع کرونا آسیب دیدند

بیش از 48 هزار واحد صنفی کردستان از شیوع کرونا آسیب دیدند