مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 07:002020-06-22اقتصادي

یک مسئول: باید از ظرفیت دانش آموختگان برای تحول در کشاورزی کرمانشاه استفاده کرد


رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه با اشاره به سکونت 842 فارغ التحصیل کشاورزی در روستاهای استان، بر ضرورت استفاده از پتانسیل این افراد برای افزایش بهره وری در بخش کشاورزی تاکید کرد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه با اشاره به سکونت 842 فارغ التحصیل کشاورزی در روستاهای استان، بر ضرورت استفاده از پتانسیل این افراد برای افزایش بهره وری در بخش کشاورزی تاکید کرد.

رمضان رویین تن در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه هم اکنون 842 نفر از فارغ التحصیلان بخش کشاورزی ساکن روستاهای استان کرمانشاه هستند، گفت: 471 نفر از این افراد بیکار بوده و مابقی یا در استخدام مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی بوده و یا به مشاغل خصوصی مرتبط با بخش کشاورزی اشتغال دارند.

وی اضافه کرد: باید ساز و کاری تعریف شود تا این 471 فارغ التحصیل بیکار بخش کشاورزی ساکن در روستاهای استان با قراردادهایی تحت عنوان تسهیلگران روستا به کمک کشاورزان در امر تولید بیایند.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه سپس با اشاره به ضرورت بهره گیری از ظرفیت فارغ التحصیلان بخش کشاورزی برای سمت و سو دادن کشاورزان به استفاده از روش های روز در تولید محصولات کشاورزی، گفت: با استفاده از این ظرفیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مسئول: باید از ظرفیت دانش آموختگان برای تحول در کشاورزی کرمانشاه استفاده کرد

یک مسئول: باید از ظرفیت دانش آموختگان برای تحول در کشاورزی کرمانشاه استفاده کرد