مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 07:252020-06-22اقتصادي

ترفندهایی برای استفاده بهینه از کولر آبی


شاید مهمترین و اولین نکته در استفاده بهینه از کولر آبی انتخاب محصولی باشد که دارای علامت استاندارد و برچسب انرژی باشد.

- ، کولر های آبی در تابستان بیشترین کارکردها را دارند و همین باعث شده تا برترین استفاده را از انها بکنیم، در ادامه با ما همراه باشید.

در شهرهای گوناگون کشور به دلیل تغییرات آب و هوایی و تفاوت های جوی نوع وسیله سرمایشی که مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت هست، همان طور که پیش از این هم توضیح دادیم، کولرهای گازی مناسب منطقه آب و هوایی گرم و مرطوب اند و کولر های آبی برای مناطق معتدل مناسب اند.

گرچه به طور کلی صاحبان آپارتمان های کوچک و نقلی همواره استفاده از کولرهای آبی را ترجیح می دهند، چرا که هم هزینه های کمتری برایشان ایجاد می کند و هم این که کولر گازی برای فضاهای کوچک خیلی کارایی ندارند، بنابراین شما هنوز هم با وجود تکنولوژی بالاتری از آن شاهد کاربرد این محصول در کشور هستید.

کلید هوشمند کولر آبی کلید هوشمند برای کولر های آبی مزایای بسیاری دارد، شما می توانید به وسیله این وسیله دمای مناسب برای محیط تعریف کنید، می توان دمای محیط را توسط دماسنج چک کنید، این کلید با کنترل میزان آب مصرفی کولر از هدر رفتن بی رویه آب جلوگیری می کند، مصرف انرژی الکتریکی را به وسیله تنظیم تایمر کاهش می یابد، همین طور عمر قطعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترفندهایی برای استفاده بهینه از کولر آبی

ترفندهایی برای استفاده بهینه از کولر آبی