مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 07:252020-06-22حوادث

اجرای طرح آتش نشان افتخاری در روستاهای اسدآباد


شهردار شهر اسدآباد از اجرای طرح آتش نشان افتخاری روستاهای این شهرستان برای نخستین بار در آینده نزدیک خبر داد.

- ایسنا/همدان شهردار شهر اسدآباد از اجرای طرح آتش نشان افتخاری روستاهای این شهرستان برای نخستین بار در آینده نزدیک خبر داد.

علیرضا فعله گری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هر ساله با آغاز فصل گرما شاهد آتش سوزی در مراتع و زمین های کشاورزی در روستاهای شهرستان هستیم که شناسایی زودهنگام و سرعت عمل در اطفاء حریق در بسیاری از موارد می تواند از بروز آتش سوزی جلوگیری کند.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس دوره آموزشی اطفاء حریق در زمینه آموزش سازمان های مردم نهاد در مواقع بحرانی با همکاری واحد آتش نشانی شهرداری برگزار خواهد شد که برای اجرای این کارگاه و طرح آتش نشان افتخاری نیاز است دهیاران اطلاع رسانی گسترده ای در روستاهای خود انجام داده و افراد علاقمند را شناسایی کنند.

وی داشتن سلامت جسمی و روحی برای همکاری، تست ورزش، داشتن روحیه ایثارگری و فداکاری برای کمک به روستاییان، حضور مستمر برای شیفت بندی دهیاران به صورت آماده باش برای همه روزهای سال، تسلیم تعهدنامه کتبی مبنی بر عدم انتظار برای هرگونه حق و حقوق مالی و تعهدات استخدامی و معرفی توسط دهیاران برای حداقل دو برابر ظرفیت را از شرایط پیشنهادی آتش نشانان افتخاری عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح آتش نشان افتخاری در روستاهای اسدآباد

اجرای طرح آتش نشان افتخاری در روستاهای اسدآباد