مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 07:402020-06-22پزشكي

وضعیت کرونا زرد شود، معتادان متجاهر جمع آوری می شوند


مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در استان، گفت: در این شرایط امکان جمع آوری و نگهداری معتادان متجاهر در مرکز ماده 16 وجود ندارد، - وضعیت کرونا "زرد" شود، معتادان متجاهر جمع آوری می شوند ایسنا/کرمانشاه مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در استان، گفت: در این شرایط امکان جمع آوری و نگهداری معتادان متجاهر در مرکز ماده 16 وجود ندارد، اما به محض اینکه وضعیت کرونا در استان زرد یا سفید شود، کار جمع آوری و نگهداری این افراد از سر گرفته می شود.

دکتر فاطمه رضوان مدنی در نشست خبری امروز (دوم تیر) با اشاره به فعالیت های متنوع بهزیستی در حوزه درمان و پیشگیری از اعتیاد گفت: مراکز درمان متنوعی در رابطه با اعتیاد داریم که از جمله آن مراکز درمان سرپایی MMT هستند.

اگرچه عمده این مراکز تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی فعالیت دارند، اما بهزیستی هم این مراکز را در زیر مجموعه خود دارد و 10 مرکز MMT بهزیستی در استان فعال است.

وی افزود: از 10 مرکز MMT بهزیستی هشت مرکز در شهرستان کرمانشاه قرار داشته و در هریک از شهرستانهای صحنه و هرسین هم یک مرکز فعال داریم.

رضوان مدنی مرکز درمان اجتماع محور (PC) را از دیگر مراکز درمانی بهزیستی در حوزه اعتیاد عنوان کرد و افزود: در حال حاضر یک مرکز PC در استان فعال است که افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونا زرد شود، معتادان متجاهر جمع آوری می شوند

وضعیت کرونا زرد شود، معتادان متجاهر جمع آوری می شوند