مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 07:552020-06-22اقتصادي

گیلان قطب تولید صنایع سلولزی/ اجرای طرح زراعت چوب در 1600 هکتار


استاندار گیلان با اشاره به اینکه این استان قطب تولید محصولات چوبی و صنایع سلولزی است، گفت: طرح زراعت چوب امسال در هزار و 600 هکتار از اراضی گیلان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد زراعت چوب گیلان در سالن شهید انصاری استانداری گیلان، اظهار کرد: استان گیلان در صنایع سلولزی و محصولات چوبی قطب کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه تأمین مواد اولیه برای تولید کنندگان فعال در این بخش از مهم ترین اولویت ها است، افزود: توجه به این موضوع زمینه افزایش فعالیت ها و تولیدات چوبی و سلولزی را فراهم کرده و اشتغال پایدار در این حوزه تضمین می کند.

استاندار گیلان در ادامه با تأکید بر لزوم اهتمام و توجه ویژه به این بخش، گفت: طرح زراعت چوب برای تأمین مواد اولیه مورد نیاز تولید کنندگان در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه نیز استان گیلان ظرفیت های بسیاری دارد که باید بهره برداری شود.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح علاوه بر کمک به تولید کنندگان در راستای حفظ منابع طبیعی نیز تأثیر گذار است، ادامه داد: بر اساس توافقات صورت گرفته این طرح امسال در هزار و 600 هکتار از اراضی استان گیلان هدف گذاری و اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان قطب تولید صنایع سلولزی/ اجرای طرح زراعت چوب در 1600 هکتار

گیلان قطب تولید صنایع سلولزی/ اجرای طرح زراعت چوب در 1600 هکتار