مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 07:552020-06-22اقتصادي

نجات صنعت گردشگری با بسته های حمایتی دولت و بخش خصوصی میسر است


در جهت رونق گردشگری ایجاد و ارائه طرحی همانند سفر کارت ملی و تصویب در  هیات دولت و تزریق اعتبارات به بخش رفاهی دستگاهها  بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

- اصفهان-کارشناس ارشد گردشگری گفت:در جهت رونق گردشگری ایجاد و ارائه طرحی همانند سفر کارت ملی و تصویب در  هیات دولت و تزریق اعتبارات به بخش رفاهی دستگاهها  بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

کامران هارونی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه صنعت گردشگری به عنوان متنوع ترین و بزرگترین صنایع در جهان یکی از مهمترین منابع پردر آمد و ایجاد فرصت های شغلی، ارز آوری محسوب می شود، اظهار داشت: صنعت گردشگری با ایجاد ارزش افزوده فعالیت های اقتصادی و فرهنگی را تحت تأثیر قرار می دهد.

وی افزود: صنعت گردشگری ایران با داشتن میراث تاریخی و چند هزار ساله و مردمی با هویت و فرهنگ غنی با طبیعت بی نظیر و چهار فصل با تشدید تحریم های ظالمانه، وقوع سیل در فروردین ماه، اغتشاشات آبان ماه و سقوط هواپیمای اوکراینی دچار بحران شد.

این کارشناس ارشد گردشگری با اشاره به شیوع ویروس کرونا از اسفندماه ابراز داشت: با گسترش ویروس منحوس کرونا و همزمانی با نوروز 99 طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، مردمی که قصد مسافرت داشتند به یک باره در منزل هایشان ماندند و از هرگونه مسافرت منع شدند و این ویروس کافی بود تا صنعت گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات صنعت گردشگری با بسته های حمایتی دولت و بخش خصوصی میسر است

نجات صنعت گردشگری با بسته های حمایتی دولت و بخش خصوصی میسر است