مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 07:552020-06-22اقتصادي

آخرین وضعیت کارخانه های سیمان و پارسیلون خرم آباد از زبان دادستان


دادستان خرم آباد در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح آخرین وضعیت کارخانه سیمان، کارخانه پارسیلون و پرونده باغ فلاحت خرم آباد پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سعید رازانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان، در خصوص بلاتکلیفی تعدادی از کارخانه های استان اظهار داشت: در بحث کارخانه پارسیلون، این کارخانه در پی خصوصی سازی در اختیار فردی قرار گرفت که توان کافی برای راه اندازی آن را نداشت که نهایتا پس از پیگیری صورت گرفته پس از چند سال به اموال دولت برگشت.

وی افزود: پس از برگشت شرکت به دولت، شاهد بدهی های زیاد آن به نهادهای مختلف از جمله بانک بودیم، لذا نهایتا در جهت رفع مشکل آن قرار شد یک کنسرسیوم با حضور بانک ها در راستای مدیریت آن تشکیل شود.

دادستان خرم آباد گفت: اکنون بدنبال آن هستیم در کنار کنسرسیوم تشکیل شده یک سرمایه گذار قوی برای پیشبرد امور پیدا کنیم تا بتواند مشکلات پارسیلون را حل کند.

  وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص وضعیت کارخانه سیمان خرم آباد که حدود 40 هزار سهامدار آن بلاتکلیف مانده اند نیز بیان کرد: در بحث کارخانه سیمان بخشی از پول از آن توسط سرمایه گذار و بخشی بوسیله سهام تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت کارخانه های سیمان و پارسیلون خرم آباد از زبان دادستان

آخرین وضعیت کارخانه های سیمان و پارسیلون خرم آباد از زبان دادستان