مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 08:152020-06-22اجتماعي

حافظان قرآن از نظر تحصیلی رتبه های بالاتری دارند


مدیرموسسه قرآنی بشارت نور شیروان گفت: حافظان قرآن باتوجه به حافظه خوبی که دارند، از نظر تحصیلی نیز دارای رتبه های بالاتری نسبت به دیگر محصل ها هستند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرموسسه قرآنی بشارت نور شیروان گفت: حافظان قرآن باتوجه به حافظه خوبی که دارند، از نظر تحصیلی نیز دارای رتبه های بالاتری نسبت به دیگر محصل ها هستند.

رضا براتی در گفت وگو با ایسنا ، با اشاره به اینکه در بحث حفظ قرآن مدیران قرآنی تمرین های متفاوتی برای تقویت حافظه حافظان قرآنی دارند، اضافه کرد: افرادی که حافظ قرآن می شوند به این درک رسیده اند که حفظ قرآن در زندگی شخصی آنان تاثیرهای بسیاری دارد و برای رسیدن به این درک خانواده ها نیز نقش بسیاری را دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 120 نفر قرآن آموز در موسسه بشارت نور شیروان حضور دارند، اظهار کرد: پایه و اساس موسسه قرآنی بشارت نور برای آموزش بزرگسالان است و قرآن آموزان از سن 12 سال به بالا پذیرش می شوند.

براتی با تاکید براینکه حدود 70 درصد قرآن آموزان خانم هستند، افزود: 60 درصد از قرآن آموزان این موسسه نیز 20 سال به بالا هستند.

مدیرموسسه قرآنی بشارت نور شیروان تصریح کرد: در سال جاری 10 نفر از قرآن آموزان این موسسه موفق به حفظ کامل قرآن در مدت پنج سال شده اند و هدف گذاری انجام دادیم تا هرسال 10 نفر حافظ کل قرآن در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حافظان قرآن از نظر تحصیلی رتبه های بالاتری دارند

حافظان قرآن از نظر تحصیلی رتبه های بالاتری دارند