مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 08:152020-06-22اجتماعي

سم پاشی درختان مریانج با استفاده از سم «پالیزین»


برای انجام عملیات سمپاشی درختان از سم پالیزین استفاده می شود زیرا علاوه بر نداشتن آسیب های زیست محیطی هیچ گونه آسیبی برای شهروندان نرسد.

- محسن معصوم علیزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به آغاز عملیات سم پاشی درختان شهر مریانج اظهار کرد: در راستای پیشگیری از طغیان شته ها، کنترل آفات گیاهی، حذف آلاینده ها و بهبود شادابی و رشد درختان و به منظور حفاظت از محیط زیست عملیات سمپاشی درختان این شهر در حال انجام است.

وی ادامه داد: سمپاشی درختان با رعایت کامل اصول فنی و با استفاده از سموم پایه ارگانیک با دستگاه توربولاینر توسط واحد سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری مریانج و پیمانکار این واحد انجام می شود.

شهردار مریانج از اجرای عملیات سمپاشی درختان سطح شهر با استفاده ازسم پالیزین خبر داد و گفت: سم پالیزین محتوای صابون‎های غلیظ گیاهی و صمغ های گیاهی است که در از بین بردن آفات نباتی و همچنین زدودن چربی و همچنین گرد و خاک بر روی برگ درختان تاثیر گذار است.

وی اضافه کرد: شستشوی درختان با سم پالیزین باعث افزایش سطح سلامت و زیبایی درختان، ایجاد سرسبزی و طراوت، حفظ و احیای فضای سبز، کنترل آفات و بیماری های گیاهی و پاک شدن تاج درختان از آلودگیهایی نظیر گرد و غبار و سموم شیمیایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سم پاشی درختان مریانج با استفاده از سم «پالیزین»

سم پاشی درختان مریانج با استفاده از سم «پالیزین»