مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 08:252020-06-22سياسي

نمایشگاه فناوری «اینوتکس» مجازی برگزار می شود/ ایجاد غرفه های مجازی


نهمین دوره از نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری «INOTEX 2020» از 21 تا 25 مرداد ماه به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شود.

- نهمین دوره از نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری INOTEX 2020 از 21 تا 25 مرداد ماه به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست مجازی نهمین دوره از نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری INOTEX 2020 با حضور مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس، اکبر قنبرپور رییس نهمین نمایشگاه اینوتکس و سجاد عباسی فشمی دبیر این نمایشگاه برگزار شد.

مهدی صفاری نیا در این نشست مجازی عنوان کرد: نمایشگاه اینوتکس منجر به ایجاد جامعه استارت آپی در کنار یکدیگر و در حوزه های مختلف می شود.

وی با بیان اینکه این دوره از نمایشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می شود، گفت: این شرایط فرصتی را ایجاد کرده که بتوانیم در عرصه بین المللی حضور پررنگ تری از سخنرانان خارجی داشته باشیم.

صفاری نیا با بیان اینکه شهرستان ها و استان های دیگر نیز می توانند به صورت مجازی در نمایشگاه حضور یابند، افزود: همچنین این نمایشگاه فرصتی را برای حضور بانوان فراهم می کند.

رییس پارک فناوری پردیس با بیان اینکه هزینه های حضور استارت آپ ها به این واسطه کاهش پیدا کرده است، گفت: استارت آپ ها، شرکت های دانش بنیان و فناوران می توانند محصولات خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه فناوری «اینوتکس» مجازی برگزار می شود/ ایجاد غرفه های مجازی

نمایشگاه فناوری «اینوتکس» مجازی برگزار می شود/ ایجاد غرفه های مجازی