مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 08:352020-06-22اقتصادي

2600 حلقه چاه غیرمجاز در قم وجود دارد/85 درصد منابع آبی قم متکی به سرشاخه های دز است


رییس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان قم گفت: 2600 حلقه چاه غیرمجاز داریم که حدود 5 درصد برداشت از آب های زیرزمینی دارند و سالانه کمتر از 200 حلقه چاه پر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، احمد حاج حسینی مسگر ظهر امروز در نشست خبری مدیران عامل صنعت آب و برق استان قم که همزمان با هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق، در تالار آب شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد، با اشاره به سیلاب سال 98 اظهار کرد: جلسات متعددی را در قالب مدیریت بحران و کارگروه سیل در استان برگزار کردیم و در همان فروردین ماه با تاکید استاندار برنامه ای در 4 افق کوتاه، میان، ضربتی و درازمدت برای ایمن شدن استان در برابر سیلاب ارائه کردیم.

وی با تاکید بر اینکه تمام بخش های استان درگیر این مساله شدند، مشکلات سیلاب در استان را مورد توجه قرار داد و افزود: در سال های اخیر به واسطه تغییر اقلیم الگوهای بارش دچار تغییر اساسی شده و سه فاکتور موثر در سیلاب شامل مدت، شدت و حوضه بارش تغییرات فاحشی کرده و به همین خاطر شاهد بارش هایی بی سابقه در سطح کشور و استان بودیم که موجب وقوع رواناب ها شد.

رییس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان قم ادامه داد: این مساله می طلبد که مهم ترین ضعفی که از سال ها قبل در استان بوده و شامل سازه های تقاطعی که بر روی مسیل ها و رودخانه های استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2600 حلقه چاه غیرمجاز در قم وجود دارد/85 درصد منابع آبی قم متکی به سرشاخه های دز است

2600 حلقه چاه غیرمجاز در قم وجود دارد/85 درصد منابع آبی قم متکی به سرشاخه های دز است