مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 09:002020-06-22بين الملل

جلسه محاکمه چهره های سابق الجزایر به فردا موکول شد


دستگاه قضایی الجزایر رسیدگی به پرونده های فساد یک تاجر و تعدادی مسؤول و وزیر دولت عبدالعزیز بوتفلیقه را به فردا (سه شنبه) موکول کرد.

- دستگاه قضایی الجزایر رسیدگی به پرونده های فساد یک تاجر و تعدادی مسؤول و وزیر دولت عبدالعزیز بوتفلیقه را به فردا (سه شنبه) موکول کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه الیوم السابع چاپ مصر، قاضی دادگاه رسیدگی به پرونده های فساد مسؤولان و وزرای کابینه بوتفلیقه به محض اینکه از فوت العیفه اویحیی، برادر احمد اویحیی، نخست وزیر سابق و وکیل مدافع او مطلع شد، جلسه رسیدگی به پرونده را به تعویق انداخته و به اویحیی اجازه شرکت در مراسم تشییع او را داد و قرار شد محاکمه او فردا (سه شنبه) ازسرگرفته شود.

دستگاه قضایی الجزایر از زمان استعفای بوتفلیقه در دوم آوریل، طرح قضایی را برای رسیدگی به پرونده های فساد چهره های برجسته کابینه او آغاز کرده است.

شبکه ماهواره ای فرانس 24 اعلام کرد: دستگاه قضایی الجزایر روز یکشنبه جلسه دادگاه علی حداد، تاجر این کشور و تعدادی از مسؤولان و وزرای سابق دوره ریاست جمهوری بوتفلیقه از جمله اویحیی و سلال، از نخست وزیران سابق این کشور را که در پرونده های فساد متهم هستند، به بعد موکول کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه محاکمه چهره های سابق الجزایر به فردا موکول شد

جلسه محاکمه چهره های سابق الجزایر به فردا موکول شد