مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 09:052020-06-22سياسي

اعتبارات مبارزه با مواد مخدر در خراسان شمالی سرجمع شود


استاندار خراسان شمالی با اشاره به لزوم تعیین اعتبارات مبارزه با مواد مخدر در استان گفت: این اعتبارات باید سرجمع شود تا اقدامات تأثیرگذار در خراسان شمالی به اجرا برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد محمدعلی شجاعی ظهر امروز در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی با اشاره به اهمیت اجرای سند مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: هرچه پیچیدگی کار بیشتر باشد نیاز به برنامه ریزی دقیق تری نیز داریم و سند ابلاغ شده مسیر حرکت در راستای مبارزه با مواد مخدر استان را نمایش می دهد.

وی با تأکید بر لزوم انجام وظایف دستگاه های اجرایی و ارائه گزارش اقدامات گفت: کمترین اقدامات در سطح روستاها نیز باید گزارش شود و هدف گذاری باید به صورت دقیق انجام گیرد.

استاندار خراسان شمالی بر خشک شدن چشمه ایجاد معتاد در جامعه تاکید کرد و افزود: دستگاه هایی مانند شهرداری نیز باید فعال شوند و فقط نباید به دنبال عملیات های انتظامی و اطلاعاتی باشیم.

وی با اشاره به سکونت بیش از 50 درصدی جمعیت استان در روستاها تصریح کرد: توسعه مبارزه با مواد مخدر در روستاها نیز باید دیده و لکه های قرمز ابتلا و شیوع باید مشخص شود تا در اولویت اقدامات دستگاه های اجرایی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات مبارزه با مواد مخدر در خراسان شمالی سرجمع شود

اعتبارات مبارزه با مواد مخدر در خراسان شمالی سرجمع شود