مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 09:152020-06-22اقتصادي

اهدای مشروط سند مالکیت به ساکنان سکونت گاه های غیررسمی تصویب شد


طرح اهدای مشروط سند مالکیت به ساکنان سکونتگاه های غیررسمی در پنجاه و چهارمین نشست ستاد ملی بازآفرینی شهری ایران به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پنجاه و چهارمین نشست ستاد ملی بازآفرینی شهری روز یکشنبه، یکم تیرماه با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، همتی، استاندار هرمزگان، اعضای اصلی و روسای کمیته های این ستاد ملی در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

محمد آیینی، عضو هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران در ابتدای این جلسه به ارائه گزارشی از عملکرد و میزان تحقق مصوبات سه نشست گذشته این ستاد پرداخت و گزارش خود را در سه بخش مصوبات بالای50 درصد پیشرفت، مصوبات  کمتر از 50 درصد پیشرفت و مصوبات کاملاً  تحقق یافته ارائه کرد.

ارائه برنامه ها و پروژه های تمامی دستگاه ها از طریق ستادهای استانی به ستاد ملی بازآفرینی شهری، تدوین پیشنهادات سازمان شهرداری ها با پیشنهاد کارگروه اقدام برای روستاهای در حریم در سه دسته اقدامات فوری، میان مدت و بلندمدت، تهیه برنامه اجرایی محلات بحرانی توسط ستاد ملی بازآفرینی، بازنگری و تهیه مدل های جدید تامین مالی برای بهسازی و نوسازی بافت ها با همکاری بانک مسکن و مشارکت سازمان برنامه و بودجه و شرکت بازآفرینی شهری ایران، بررسی و تدقیق شیوه نامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای مشروط سند مالکیت به ساکنان سکونت گاه های غیررسمی تصویب شد

اهدای مشروط سند مالکیت به ساکنان سکونت گاه های غیررسمی تصویب شد